loading...

هوش مصنوعی

بازدید : 47
دوشنبه 29 شهريور 1400 زمان : 23:55

طراحی سایت اقساطی : امروزه با افزایش شیوع بیماری کرونا دیگر افراد برای خرید راقب به رفتن به خیابان و فروشگاه نیستند از این رو بسیاری از کسب و کار ها با مشکل رو به رو شدند از این رو بسیاری از کسب و کار ها در صدد ایجاد راهی برای فروش اینترنتی شدند به این دلیل که با داشتن یک سایت حرفه ای وارد بازار دیجیتال مارکتینگ شوید و به کسب و کار خود رونقی دوباره بدهند هم بتوانند در طول شبانه روز از سایت خود کسب درآمد کنند از این رو قیمت انواع مختلف طراحی وب سایت، انواع طراحی سایت اقساطی و ... نسبت به قبل بسیار هائز اهمیت شده است.

انواع طراحی سایت اقساطی

انواع طراحی سایت اقساطی یکی از مقروم به صرفه ترین راه ها برای افزایش کسب درآمد است. برای داشتن یک سایت خوب و جامع باید مسائلی را بدانید که ما در این مقاله سعی کرده ایم مطالبی پیرامون طراحی یک سایت حرفه ای و کاربردی برای شما کاربران عزیز جمع آوری و دسته بندی کنیم تا بتوانیم شما عزیزان را بیشتر با امور انواع طراحی سایت آشنا کنیم و همچنین زمان سفارش انواع مختلف طراحی وب سایت بتوانید بهترین سفارش و طراحی را داشته باشید و هم این که راحت تر با شرکت طراحی سایت حرفه ای خود ارتباط برقرار کنید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن طراحی-سایت-اقساطی-1024x496.jpg است

انواع طراحی سایت

یکی از دلایل این تفاوت قیمت طراحی سایت اقساطی، می‌ تواند روش های طراحی سایت متفاوت آن‌ ها باشد. انتخاب روش طراحی سایت مناسب به نوع کسب‌ و‌ کار ما بستگی دارد. ممکن است یک سایت محتوای ثابتی داشته باشد یا این که محتوای آن به‌صورت پویا باشد و به‌ طور دائم به‌ روز رسانی شود. به همین خاطر روش طراحی سایت شما باید بر اساس اهداف و استراتژی‌ های وب‌سایتتان مشخص شود. سایت‌ ها را می‌ توان به یکی از سه روش استاتیک، داینامیک و فلش طراحی کرد. وب سایت ها بر اساس کاربرد، نوع و زبان برنامه نویسی به ۶ دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • طراحی سایت استاتیک یا همان ثابت
  • طراحی سایت دینامیک یا همان پویا
  • طراحی سایت های پرتال
  • طراحی سایت های فلش
  • طراحی سایت مجهز به پنل مدیریت محتوا
  • طراحی سایت اختصاصی و کد نویسی شده

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 1.jpg است

طراحی سایت استاتیک یا همان ثابت

این سایت‌ ها یک بار طراحی می‌ شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آن‌ ها قرار می‌ گیرد و پس از آن برای تغییر در آن‌ ها نیاز به یک طراح حرفه‌ ای یا نیمه حرفه‌ ای سایت است. این نوع از انواع طراحی سایت اقساطی، از آن جهت استاتیک خوانده می شوند که توسط طراح های حرفه ای با استفاده از Css ،HTML و جاوا اسکریپت طراحی می‌ شود که ویرایش و به روز رسانی آن ها سالانه یکی دو بار انجام می شود. این نوع از بهترین طراحی سایت اقساطی، فقط یک حالت اصطلاحا show دارد. وب سایت‌ های استاتیک به‌ راحتی قابل تغییر نیستند و معمولا اطلاعات محتوایی ثابتی دارند.

این سایت‌ ها دارای حجم بسیار پایین کدنویسی هستند، به همین دلیل سرعت بارگذاری بالایی دارند. این کاهش حجم کد باعث خوانا تر شدن سایت به وسیله موتور های جستجو می‌ شود. از آن‌جا که که تغییرات صفحات معمولا باید توسط وب مستر و به‌ صورت دستی انجام شود و چون ویرایش آن ها محدود و توسط افراد حرفه ای انجام می شود به استاتیک معروف هستند. این سایت‌ ها قیمت بسیار پایین‌ تر و امنیت بیشتری نسبت به سایت‌ های دیگر دارند. توجه داشته باشید از آنجایی که این سایت‌ ها توسط مدیران و صاحبان سایت قابل تغییر نیستند، امکان به روز رسانی زود هنگام نیز وجود ندارد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 2.jpg است

طراحی سایت دینامیک یا همان پویا

محتوای سایت های داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر است. دسترسی به بخش مدیرتی این نوع از انواع مختلف طراحی وب سایت ها بر عکس نوع پویا آزاد است و صاحب سایت می‌ تواند در هر لحظه محتوای سایت را تغییر دهد. اکثر سایت‌ های پویا به زبان‌ های Php، ASP.Net و ASP نوشته می‌ شوند. از زبان‌هایی مانند CSS و Silver light نیز برای اضافه کردن قابلیت‌ های بیشتر استفاده می‌ شود. این نوع وب سایت ها توسط برنامه نویس وب و سیستم مدیریت محتوا طراحی می شود.

لازم به ذکر است که طراحی این نوع از انواع طراحی سایت اقساطی نیاز به دانش بالایی دارد و شرکت‌ های طراحی سایت حرفه‌ ای، در بهبود این روش طراحی و ایجاد وب سایت‌ های کاربر محور، با یکدیگر در رقابت هستند. سایت‌ های پویا، علاوه‌ بر برنامه‌ نویسی سمت کاربر، یک قسمت برنامه نویسی سمت سرور و پایگاه داده نیز دارند. قالب اصلی سایت توسط طراح نوشته می‌ شود و در ادامه مدیر سایت اقدام به تولید محتوای مورد نظر برای سایت می کند. مزیت‌ اصلی این سایت‌ها این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 3-1.jpg است

طراحی سایت های پرتال

پرتال‌ ها از انواع مختلف طراحی وب سایت های پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال می‌ کنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفته‌اند را می‌ توان پرتال نامید. پرتال یا درگاه وب web portal نوعی وب سایت است که اطلاعاتی را از منابع مختلف در یک شکل واحد گردآوری می کند.

به وب‌ سایت‌ های بزرگ و داینامیکی گفته می‌ شود که از چند وب‌ سایت در کنار هم باقابلیت تعامل بیشتر کاربران تشکیل‌ شده‌اند. به عنوان مثال یک پرتال خبری می تواند از چند وب سایت پویا تشکیل شده باشد که هر یک امکانات خاصی چون عضو گیری، انتشار اخبار، انتشار تصاویر، نظر سنجی و .... را در اختیار مدیران آن قرار دهد. این از مزایای انواع طراحی سایت اقساطی پرتال می باشد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 4.png است

طراحی سایت های فلش

این گونه از انواع مختلف طراحی وب سایت ها گرافیک بسیار بالایی دارند اما توسط موتور های جستجو قابل خواندن نیستند. بنابر این سئوی بسیار بدی دارند و سرعت بارگذاری آن ها به علت حجم بالای گرافیک بسیار پایین است. سایت‌ های فلش یا متحرک دو نوع استاتیک و نیمه داینامیک هستند این سایت‌ ها معمولا توسط نرم‌ افزار های خاص طراحی می‌ شوند این سایت‌ ها ثابت هستند، توسط طراح سایت ایجاد می‌ شوند و قابل تغییر نیستند.این وب‌ سایت‌ ها از جذابیت‌ های گرافیکی و بصری بسیار بالایی برخوردار هستند.

به‌طور کلی سایتهای فلش ثابت (استاتیک) غیرقابل تغییر می‌باشند و مانند سایتهای ثابت یکبار توسط طراح ایجاد می‌شوند و برای تغییر آن نیاز است تا افراد به صورت حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند. انواع طراحی سایت اقساطی فلش برای افراد یا شرکت‌ ها و سازمان‌ هایی مناسب است که نیاز به تبلیغات ندارند و عموم کاربران با آن‌ ها آشنا هستند مانند خوانندگان، سیاست‌ مداران، بازیگران، هتل‌ های معروف، افرادی که مکان‌ های توریستی دارند معمولاً قابل استفاده هستند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 5.png است

طراحی سایت مجهز به پنل مدیریت محتوا

این نمونه از انواع مختلف طراحی وب سایت ها که از نوع پرتال ها یا وب سایت های پویا هستند، معمولاً برای مصارف خاص توسط طراحان حرفه ای یا شرکت های طراحی حرفه ای ایجاد می شوند. تمام مزایا و معایب مربوط به سایت های پویا در مورد سایت های مجهز به سیستم مدیریت محتوا صدق می‌کند. البته در نظر داشته باشید که سایت های پویا و پرتال‌ ها نیز مجهز به سیستم مدیریت محتوا هستند اما آنچه که در CMS ها متفاوت است طراحی آن‌ ها و سیستم‌ های مدیریت محتوای آن‌ها برای مصارف خاص است.

سیستم مدیریت محتوا یک برنامه رایانه ای است که امکان انتشار، ویرایش و مدیریت محتوا، سازماندهی، حذف و همچنین نگهداری از طریق یک رابطه مرکزی فراهم می کند و از مهم ترین سامانه های متن باز مدیریت محتوا می توان به جوملا و ورپرس و دروپال اشاره کرد. انواع طراحی سایت اقساطی و CMS مانند یک خط تولید محصول است و از آنجا که طراح باید نمونه‌ های محدودی را به صورت انبوه تولید کند سعی در رعایت تمام اصول امنیتی، گرافیکی، موارد مربوط به رنکینگ و امتیاز موتورهای جستجو و سایر موارد مؤثر می‌کند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 6.png است

طراحی سایت اختصاصی و کد نویسی شده

اگر این دو روش نتواند نیاز شما را از سایتی که می‌خواهید، برطرف نکند، مجبورید از روش طراحی اختصاصی کمک بگیرید. از آنجا که نیاز به کدنویسی و دانش فنی دارد، خودتان نمی‌توانید انجامش دهید و باید آن را به شرکت‌ ها بسپارید. پشتیبانی در این سیستم اختصاصی بر اساس قرارداد بوده و پس از اتمام دوره پشتیبانی نیاز به تمدید آن دارید. این پشتیبانی صرفا مربوط به حل مشکلات و راهنمای کار با سیستم خواهد بود. می توانید از انواع مختلف طراحی وب سایت های زیادی مانند Codecademy, Mozilla, W2Schools وجود دارند که می توانید کدنویسی را یاد بگیرید.

این را بدانید که کار راحتی نیست و راه طولانی باید طی کنید تا یک طراح سایت حرفه ای شوید. اگر بخواهید به یک برنامه نویس بسپارید نمی توان قیمتی ثابتی روی کار گذاشت. چون نسبت به پروژه متغیر خواهد بود و مطمئنا گران تر از روش های قبلی تمام خواهد شد. با این حال، گاهی اوقات نتیجه آن چیزی که می‌ خواستید نمی‌ شود مثلاً خودمان موارد زیادی را دیده‌ ایم که به جای کدنویسی از کد های کپی شده استفاده کرده‌ اند این هم یکی دیگر از انواع طراحی سایت اقساطی است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 7.png است

انواع مختلف طراحی وب سایت در زمینه های مختلف

حال با توجه به معرفی شیش نوع اصلی از انواع طراحی سایت ها، به توضیح مختصر انواع طراحی سایت اقساطی ها که در شبکه جهانی وب وجود دارند پرداخته تا شما را با تفاوت های آن ها آشنا سازیم. سایت­‌ها بر اساس کاربرد و نوع نیازها و مسائلی که برای کاربران تامین می­‌کنند به چندین دسته تقسیم می­ شوند:

  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت آموزشی
  • طراحی سایت تبلیغاتی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت اداری
  • طراحی سایت رسانه های اجتماعی
  • طراحی سایت تجارت الکترونیک
  • طراحی سایت دایرکتی
  • طراحی سایت سرگرمی
  • طراحی سایت تخفیف گروهی
  • طراحی سایت نمونه کار
  • طراحی سایت ارائه اطلاعات

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 8.png است

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت اقساطی شخصی از انواع سایت‌ هایی هستند که بر اساس موضوع و هدفی ساخته می‌ شوند. هدف یک وب سایت شخصی دقیقاً همان شخصی است. ایجاد سایت های شخصی از بسیاری دیگر از وب سایت ها آسان تر است زیرا هدف و مخاطبان کمتری دارد. ساخت سایت شخصی برای بیان سوابق کاری، حرفه ­‌ای و یا توضیحات در مورد یک شخص خاص صورت می‌­گیرد. محتوای این سایت­‌ ها معمولاً نمونه کار ها، رزومه­ ‌ها، وبلاگ نویسان و معلمان وغیره است. سایت های شخصی اصولا برای کسب درآمد ایجاد نمی شوند اما گاهاً می توانند مبع بسیار خوبی برای تبلیغات و کسب درآمد شوند.

مهم ترین موضوع در یک وب سایت شخصی، گرافیک، امنیت، زیبایی و جذابیت آن است. قالب تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی می‌ تواند الهام گرفته از تصویر خود فرد یا زمینه کاری و تخصصی وی باشد. گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها باعث شده تا حدود ۵۰ درصد از کاربران برای مشاهده وب سایت ها از موبایل و تبلت استفاده کنند. بعد از رشد سریع شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام ، استفاده از وب سایت های شخصی کمرنگ تر شده است.

طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت اقساطی فروشگاهی با هدف فروش آنلاین کالا و خدمات انجام می‌ ­شود. سایت های فروشگاهی سایت هایی هستند که دارای سیستم سفارش و پرداخت آنلاین می باشند. این سایت ها معمولا دارای یک یا چند درگاه پرداخت آنلاین هستند و وجه پرداخت شده توسط مشتریان بصورت آنلاین به حساب متصل به درگاه ها واریز می شود. این سایت­‌ها قسمت­‌های مختلفی نظیر نمایش محصولات، نحوه خرید، ثبت سفارش، پرداخت هزینه، نحوه تحویل، بازبینی خرید وغیره دارند. محصولات می‌تواند مجازی و یا فیزیکی باشد و صاحب فروشگاه اینترنتی از هر تراکنش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کند.

فروشگاه‌ های اینترنتی به دسته‌ های مختلفی تقسیم می‌ شوند. نوع اول، فروش محصولات از طریق فروشگاه‌ های آنلاین متعلق به خود است. نوع دوم همانند فروشگاه‌ های سنتی می‌ باشد که به فروش محصولات تولیدی از کارخانه‌ ها می‌پردازند. نوع سوم فروشگاه‌ های اینترنتی، به مارکت پلیس معروف هستند. مارکت پلیس ها همانند بازارچه‌ هایی می‌ باشند که هر فروشنده اقدام به فروش محصول خود می‌ کند. بطور کلی به هر سایتی که بتوان در آن کالا یا خدمات بخصوصی را بصورت اینترنت سفارش طراحی سایت اقساطی داد سایت فروشگاهی می گویند. طراحی این نوع سایت ها می بایست به بحث امنیت توجه بالایی شود.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 10.png است

طراحی سایت شرکتی

این روز ها شرکت‌ ها و کارخانه‌ ها برای رونق بخشی به کسب و کار خود و برند سازی اقدام به بهترین طراحی سایت اقساطی شرکتی می‌ کنند. انواع طراحی سایت اقساطی شرکتی وب سایت هایی هستند که برای معرفی شرکت ها ، محصولات و خدمات آن ها طراحی می شوند. این سایت ها بسته به نیاز شرکت ها می توانند دارای بخش های مختلفی باشند. در این نوع وب سایت ها صفحاتی برای معرفی تاریخچه تأسیس شرکت، معرفی محصولات ، بروشورها، راه­ های تماس و راهنمایی برای اخذ نمایندگی وجود دارد و به نوعی یک بروشور آنلاین برای کارخانه یا شرکت محسوب می‌شود.

پس محتوای تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی باید اطلاعاتی نظیر خدمات شرکت، مزایای کلیدی و دلایل برتری شرکت، ارائه نمونه کار ها و گواهینامه­ ‌های معتبر وغیره باشد. یکی از راه های موفقیت در بازار کار و تجارت داشتن همین وب سایت ها است و می تواند کسب و کار تان را پر رونق کند. شما می توانید به وسیله آن محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید. در واقع از مزایای داشتن بهترین طراحی سایت اقساطی تجاری، آگاهی کاربران، افزایش شناخت و از همه این ها مهم تر مطرح شدن تجارت و برند شما است. سایت های شرکتی معمولا با توجه به نیاز و حیطه فعالیت شرکت ها طراحی می گردند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 11.png است

طراحی سایت آموزشی

به دلیل پیشرفت و اهمیت در ارتقا سطح دانش، این گونه انواع طراحی سایت اقساطی لازم است از سرعت و سئو خوبی بهره‌مند باشند. همچنین از مطالب بروز و حساب شده‌ای استفاده کنند و کتاب‌های مفید و کاربردی را به مخاطبان خود معرفی کند یا بفروشد. به طور کلی هر نوع طراحی سایت اقساطی دارای محتوای آموزشی به صورت آنلاین نظیر کتابخانه­‌ های آنلاین و دروس و دوره­‌ های حرفه­‌ای آنلاین در این دسته قرار می ­‌گیرد.

بهترین طراحی سایت اقساطی آموزشی یک فضای بسیار مناسب و فعال جهت ارائه مطالب آموزشی می‌باشد که قطعاً برخی از این آموزش‌ ها در جهت کسب درآمد نیز تولید می‌شوند. درآمد فروش پکیج‌ های آموزشی یکی از پرسود ترین روش‌ های کسب درآمد از سایت محسوب می‌ شود. بنابر این لازم است اگر شما بین انواع طراحی سایت اقساطی، سایت آموزشی را انتخاب کرده‌ اید با آموزش‌ های مفید در فرمت‌ های مختلف عکس، فیلم، ویدیو، تصاویر و … و نیز برگزاری دوره‌ های آموزشی آنلاین، ارتباط مفیدی را با کاربران برقرار نموده و با جلب اعتماد و توجه آن‌ ها کسب درآمد نمائید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 12.jpg است

طراحی سایت تبلیغاتی

سایت های نیازمندی ها از جمله طراحی سایت اقساطی هستند که به منظور ثبت و نمایش آگهی های تبلیغاتی طراحی و راه اندازی می شوند. هر آگهی می تواند بر اساس میزان نمایش و موقعیت قرارگیری و یا تعداد ستاره دارای تعرفه های متفاوت باشد. سایت های درج تبلیغات باید بگونه ای طراحی شوند که امکان درج آگهی را به ساده ترین روش ممکن برای بازدید کنندگان فراهم کنند. نمایش آگهی در این سایت ها می تواند رایگان و یا در قبال دریافت هزینه صورت بگیرد.

طراحی سایت خبری

این نوع از انواع طراحی سایت اقساطی برای اطلاع رسانی به مردم جامعه، چه به صورت عمومی مانند موضوعات سیاسی و ورزشی و…چه به صورت خصوصی راه اندازی شده اند. این سایت ­‌ها مشابه مجلات یا روزنامه­‌ های آنلاین بوده و برای دادن اطلاعات در مورد اخبار و وقایع جدید به کار می‌ ­روند. می‌ توان با رعایت نکات امنیتی و دادن سطح دسترسی مناسب به خبر نگاران، محتوای بروز و بهینه‌ ای را در آن قرار دهید.

اگر به درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی در حوزه‌ های مختلف سر بزنید، بیشترین درآمد را در تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی خبری مشاهده خواهید کرد. درآمد های میلیاردی که حاصل طراحی سایت خبری بوده است. بهترین طراحی سایت اقساطی خبری معمولا دارای قابلیت های مختلف برای تحریر و درج اخبار می باشند. بطوری که ممکن است سر دبیر اخبار بتواند با سطح دسترسی های مختلف خبر نگاران را کنترل نماید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 13.png است

طراحی سایت اداری

سفارش طراحی سایت اقساطی اداری برای اطلاع و خبر رسانی برای کارکنان اداره و کاربران به کار می‌ رود تا از این طریق مدیران و فرمانداران بتوانند در زمان خود و دیگران صرفه جویی کنند. این سایت ها معمولا برای اطلاع رسانی های اداری و یا سازمانی و همچنین به منظور فراهم نمودن پرتال سازمانی طراحی می شوند. بنابر این باید آخرین بخش نامه‌ ها، اطلاعیه‌ ها، فرم‌ های نظر سنجی و فایل‌ ها و هر گونه فرمی که در ارتباط با کاربران می‌ باشد را در خود تعبیه کند تا مراحل اداری برای ارباب رجوع روشن شود.

طراحی سایت اقساطی اداری باید بگونه ای طراحی شوند که بتوانند نیاز های اطلاع رسانی و یا ارتباطی سازمان را مرتفع سازند. علاوه بر این از آن جایی که این گونه از تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی ها دولتی می‌ باشند باید قوانینی از جمله داشتن لینک به پایگاه‌ ها یا اطلاع رسانی دولت، پرچم ایران، وضعیت آب و هوا و غیره در آن رعایت شود. سایت های اداری می توانند دارای سطح دسترسی های مختلف مدیریتی و یا کاربری باشند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 14.jpg است

طراحی سایت رسانه های اجتماعی

امروزه اکثر افراد با شبکه‌ های اجتماعی آشنایی دارند تقریباً 2.77 میلیارد نفر در شبکه های اجتماعی با ده ها سیستم عامل مختلف موجود هستند. این وب سایت‌ ها به مردم سر تا سر جهان این اجازه را می‌ دهند تا عکس‌ ها و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و برای مطالب دیگران هم پیغام بگذارند. مهم نیست که مخاطبان شما چه کسانی هستند ، شما احتمالاً آن ها را در Facebook یا Twitter یا Instagram یا Snapchat یا LinkedIn خواهید یافت. وب سایت های رسانه های اجتماعی به تدریج در حال تبدیل شدن به هدف اصلی افراد برای کسب اطلاعات در مورد اخبار ، خرید و ارتباط با مردم هستند.

طراحی سایت تجارت الکترونیک

یک وب سایت تجارت الکترونیک یک وب سایت است که از طریق آن کاربران می توانند برای یک محصول یا سرویس آنلاین پرداخت کنند. یک وب سایت تجارت الکترونیکی قوی امکان مرور محصولات ، فیلتر کردن بر اساس دسته ها ، برجسته سازی فروش ویژه و خرید را آسان می کند. هر وب سایتی که شامل یک سبد خرید و راهی برای ارائه اطلاعات کارت اعتباری برای خرید شما باشد ، جزو وب سایت های تجارت الکترونیکی است. وب سایت های بازار به چندین فروشنده اجازه می دهند تا از طریق همان سایت به مشتریان خود بفروشند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 15.png است

طراحی سایت دایرکتی

در این نوع وب سایت ها مشاغل، کسب و کارها، آدرس ها، تلفن ها و … به صورت حروف الفبا و یا fصورت دسته بندی شده، قرار دارند. شما می توانید با توجه به حوزه جغرافیایی که انتخاب می کنید، به راحتی مکانهایی را که به دنبال آن هستید را بیابید. و آدرس، شماره تلفن و موارد مورد نیاز مربوط به آن مکان را بدست بیاورید.

طراحی سایت اقساطی، قیمت طراحی سایت اقساطی، هزینه طراحی سایت اقساطی، تعرفه طراحی سایت اقساطی، بهترین طراحی سایت اقساطی، شرکت طراحی سایت اقساطی، سفارش طراحی سایت اقساطی، تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی، ارزان ترین طراحی سایت اقساطی، انوع طراحی سایت اقساطی

ما بهترین طراحی سایت اقساطی را برای شما شما عزیزان طراحی میکنیم. کمترین اقساطی طراحی سایت اقساطی را با ما تجربه کنید . ارزان ترین طراحی سایت اقساطی را با کیفیت عالی از ما بخواهید. ویرا سگال کارو شرکت طراحی سایت اقساطی درجه یک. طراحی سایت اقساطی اقساطی خود را با ما پیش ببرید.ما امکان طراحی سایت قسطی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا شما عزیزان ارزان ترین طراحی سایت اقساطی را با ما تجربه کنید. تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی در ایران .از ما مشاوره رایگان بگیرید تا ما تعرفه طراحی سایت اقساطی را خدمت شما ارسال کنیم و قیمت طراحی سایت اقساطی مد نظر شما مشخص شود. همین حالا سفارش طراحی سایت اقساطی خود را بدهید.

طراحی سایت اقساطی : امروزه با افزایش شیوع بیماری کرونا دیگر افراد برای خرید راقب به رفتن به خیابان و فروشگاه نیستند از این رو بسیاری از کسب و کار ها با مشکل رو به رو شدند از این رو بسیاری از کسب و کار ها در صدد ایجاد راهی برای فروش اینترنتی شدند به این دلیل که با داشتن یک سایت حرفه ای وارد بازار دیجیتال مارکتینگ شوید و به کسب و کار خود رونقی دوباره بدهند هم بتوانند در طول شبانه روز از سایت خود کسب درآمد کنند از این رو قیمت انواع مختلف طراحی وب سایت، انواع طراحی سایت اقساطی و ... نسبت به قبل بسیار هائز اهمیت شده است.

انواع طراحی سایت اقساطی

انواع طراحی سایت اقساطی یکی از مقروم به صرفه ترین راه ها برای افزایش کسب درآمد است. برای داشتن یک سایت خوب و جامع باید مسائلی را بدانید که ما در این مقاله سعی کرده ایم مطالبی پیرامون طراحی یک سایت حرفه ای و کاربردی برای شما کاربران عزیز جمع آوری و دسته بندی کنیم تا بتوانیم شما عزیزان را بیشتر با امور انواع طراحی سایت آشنا کنیم و همچنین زمان سفارش انواع مختلف طراحی وب سایت بتوانید بهترین سفارش و طراحی را داشته باشید و هم این که راحت تر با شرکت طراحی سایت حرفه ای خود ارتباط برقرار کنید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن طراحی-سایت-اقساطی-1024x496.jpg است

انواع طراحی سایت

یکی از دلایل این تفاوت قیمت طراحی سایت اقساطی، می‌ تواند روش های طراحی سایت متفاوت آن‌ ها باشد. انتخاب روش طراحی سایت مناسب به نوع کسب‌ و‌ کار ما بستگی دارد. ممکن است یک سایت محتوای ثابتی داشته باشد یا این که محتوای آن به‌صورت پویا باشد و به‌ طور دائم به‌ روز رسانی شود. به همین خاطر روش طراحی سایت شما باید بر اساس اهداف و استراتژی‌ های وب‌سایتتان مشخص شود. سایت‌ ها را می‌ توان به یکی از سه روش استاتیک، داینامیک و فلش طراحی کرد. وب سایت ها بر اساس کاربرد، نوع و زبان برنامه نویسی به ۶ دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • طراحی سایت استاتیک یا همان ثابت
  • طراحی سایت دینامیک یا همان پویا
  • طراحی سایت های پرتال
  • طراحی سایت های فلش
  • طراحی سایت مجهز به پنل مدیریت محتوا
  • طراحی سایت اختصاصی و کد نویسی شده

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 1.jpg است

طراحی سایت استاتیک یا همان ثابت

این سایت‌ ها یک بار طراحی می‌ شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آن‌ ها قرار می‌ گیرد و پس از آن برای تغییر در آن‌ ها نیاز به یک طراح حرفه‌ ای یا نیمه حرفه‌ ای سایت است. این نوع از انواع طراحی سایت اقساطی، از آن جهت استاتیک خوانده می شوند که توسط طراح های حرفه ای با استفاده از Css ،HTML و جاوا اسکریپت طراحی می‌ شود که ویرایش و به روز رسانی آن ها سالانه یکی دو بار انجام می شود. این نوع از بهترین طراحی سایت اقساطی، فقط یک حالت اصطلاحا show دارد. وب سایت‌ های استاتیک به‌ راحتی قابل تغییر نیستند و معمولا اطلاعات محتوایی ثابتی دارند.

این سایت‌ ها دارای حجم بسیار پایین کدنویسی هستند، به همین دلیل سرعت بارگذاری بالایی دارند. این کاهش حجم کد باعث خوانا تر شدن سایت به وسیله موتور های جستجو می‌ شود. از آن‌جا که که تغییرات صفحات معمولا باید توسط وب مستر و به‌ صورت دستی انجام شود و چون ویرایش آن ها محدود و توسط افراد حرفه ای انجام می شود به استاتیک معروف هستند. این سایت‌ ها قیمت بسیار پایین‌ تر و امنیت بیشتری نسبت به سایت‌ های دیگر دارند. توجه داشته باشید از آنجایی که این سایت‌ ها توسط مدیران و صاحبان سایت قابل تغییر نیستند، امکان به روز رسانی زود هنگام نیز وجود ندارد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 2.jpg است

طراحی سایت دینامیک یا همان پویا

محتوای سایت های داینامیک بعد از طراحی توسط افراد عادی که دسترسی به سیستم مدیریت محتوای سایت را داشته باشند قابل تغییر است. دسترسی به بخش مدیرتی این نوع از انواع مختلف طراحی وب سایت ها بر عکس نوع پویا آزاد است و صاحب سایت می‌ تواند در هر لحظه محتوای سایت را تغییر دهد. اکثر سایت‌ های پویا به زبان‌ های Php، ASP.Net و ASP نوشته می‌ شوند. از زبان‌هایی مانند CSS و Silver light نیز برای اضافه کردن قابلیت‌ های بیشتر استفاده می‌ شود. این نوع وب سایت ها توسط برنامه نویس وب و سیستم مدیریت محتوا طراحی می شود.

لازم به ذکر است که طراحی این نوع از انواع طراحی سایت اقساطی نیاز به دانش بالایی دارد و شرکت‌ های طراحی سایت حرفه‌ ای، در بهبود این روش طراحی و ایجاد وب سایت‌ های کاربر محور، با یکدیگر در رقابت هستند. سایت‌ های پویا، علاوه‌ بر برنامه‌ نویسی سمت کاربر، یک قسمت برنامه نویسی سمت سرور و پایگاه داده نیز دارند. قالب اصلی سایت توسط طراح نوشته می‌ شود و در ادامه مدیر سایت اقدام به تولید محتوای مورد نظر برای سایت می کند. مزیت‌ اصلی این سایت‌ها این است که هیچ محدودیتی برای ایجاد، تغییر یا حذف مطالب، تصاویر و صفحات و غیره وجود ندارد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 3-1.jpg است

طراحی سایت های پرتال

پرتال‌ ها از انواع مختلف طراحی وب سایت های پویای جامعی هستند که چند هدف خاص را در یک سایت دنبال می‌ کنند به عبارت دیگر مجموع چند سایت پویا که برای رسیدن به هدفی خاص در کنار هم قرار گرفته‌اند را می‌ توان پرتال نامید. پرتال یا درگاه وب web portal نوعی وب سایت است که اطلاعاتی را از منابع مختلف در یک شکل واحد گردآوری می کند.

به وب‌ سایت‌ های بزرگ و داینامیکی گفته می‌ شود که از چند وب‌ سایت در کنار هم باقابلیت تعامل بیشتر کاربران تشکیل‌ شده‌اند. به عنوان مثال یک پرتال خبری می تواند از چند وب سایت پویا تشکیل شده باشد که هر یک امکانات خاصی چون عضو گیری، انتشار اخبار، انتشار تصاویر، نظر سنجی و .... را در اختیار مدیران آن قرار دهد. این از مزایای انواع طراحی سایت اقساطی پرتال می باشد.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 4.png است

طراحی سایت های فلش

این گونه از انواع مختلف طراحی وب سایت ها گرافیک بسیار بالایی دارند اما توسط موتور های جستجو قابل خواندن نیستند. بنابر این سئوی بسیار بدی دارند و سرعت بارگذاری آن ها به علت حجم بالای گرافیک بسیار پایین است. سایت‌ های فلش یا متحرک دو نوع استاتیک و نیمه داینامیک هستند این سایت‌ ها معمولا توسط نرم‌ افزار های خاص طراحی می‌ شوند این سایت‌ ها ثابت هستند، توسط طراح سایت ایجاد می‌ شوند و قابل تغییر نیستند.این وب‌ سایت‌ ها از جذابیت‌ های گرافیکی و بصری بسیار بالایی برخوردار هستند.

به‌طور کلی سایتهای فلش ثابت (استاتیک) غیرقابل تغییر می‌باشند و مانند سایتهای ثابت یکبار توسط طراح ایجاد می‌شوند و برای تغییر آن نیاز است تا افراد به صورت حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای از دانش طراحی فلش برخوردار باشند. انواع طراحی سایت اقساطی فلش برای افراد یا شرکت‌ ها و سازمان‌ هایی مناسب است که نیاز به تبلیغات ندارند و عموم کاربران با آن‌ ها آشنا هستند مانند خوانندگان، سیاست‌ مداران، بازیگران، هتل‌ های معروف، افرادی که مکان‌ های توریستی دارند معمولاً قابل استفاده هستند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 5.png است

طراحی سایت مجهز به پنل مدیریت محتوا

این نمونه از انواع مختلف طراحی وب سایت ها که از نوع پرتال ها یا وب سایت های پویا هستند، معمولاً برای مصارف خاص توسط طراحان حرفه ای یا شرکت های طراحی حرفه ای ایجاد می شوند. تمام مزایا و معایب مربوط به سایت های پویا در مورد سایت های مجهز به سیستم مدیریت محتوا صدق می‌کند. البته در نظر داشته باشید که سایت های پویا و پرتال‌ ها نیز مجهز به سیستم مدیریت محتوا هستند اما آنچه که در CMS ها متفاوت است طراحی آن‌ ها و سیستم‌ های مدیریت محتوای آن‌ها برای مصارف خاص است.

سیستم مدیریت محتوا یک برنامه رایانه ای است که امکان انتشار، ویرایش و مدیریت محتوا، سازماندهی، حذف و همچنین نگهداری از طریق یک رابطه مرکزی فراهم می کند و از مهم ترین سامانه های متن باز مدیریت محتوا می توان به جوملا و ورپرس و دروپال اشاره کرد. انواع طراحی سایت اقساطی و CMS مانند یک خط تولید محصول است و از آنجا که طراح باید نمونه‌ های محدودی را به صورت انبوه تولید کند سعی در رعایت تمام اصول امنیتی، گرافیکی، موارد مربوط به رنکینگ و امتیاز موتورهای جستجو و سایر موارد مؤثر می‌کند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 6.png است

طراحی سایت اختصاصی و کد نویسی شده

اگر این دو روش نتواند نیاز شما را از سایتی که می‌خواهید، برطرف نکند، مجبورید از روش طراحی اختصاصی کمک بگیرید. از آنجا که نیاز به کدنویسی و دانش فنی دارد، خودتان نمی‌توانید انجامش دهید و باید آن را به شرکت‌ ها بسپارید. پشتیبانی در این سیستم اختصاصی بر اساس قرارداد بوده و پس از اتمام دوره پشتیبانی نیاز به تمدید آن دارید. این پشتیبانی صرفا مربوط به حل مشکلات و راهنمای کار با سیستم خواهد بود. می توانید از انواع مختلف طراحی وب سایت های زیادی مانند Codecademy, Mozilla, W2Schools وجود دارند که می توانید کدنویسی را یاد بگیرید.

این را بدانید که کار راحتی نیست و راه طولانی باید طی کنید تا یک طراح سایت حرفه ای شوید. اگر بخواهید به یک برنامه نویس بسپارید نمی توان قیمتی ثابتی روی کار گذاشت. چون نسبت به پروژه متغیر خواهد بود و مطمئنا گران تر از روش های قبلی تمام خواهد شد. با این حال، گاهی اوقات نتیجه آن چیزی که می‌ خواستید نمی‌ شود مثلاً خودمان موارد زیادی را دیده‌ ایم که به جای کدنویسی از کد های کپی شده استفاده کرده‌ اند این هم یکی دیگر از انواع طراحی سایت اقساطی است.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 7.png است

انواع مختلف طراحی وب سایت در زمینه های مختلف

حال با توجه به معرفی شیش نوع اصلی از انواع طراحی سایت ها، به توضیح مختصر انواع طراحی سایت اقساطی ها که در شبکه جهانی وب وجود دارند پرداخته تا شما را با تفاوت های آن ها آشنا سازیم. سایت­‌ها بر اساس کاربرد و نوع نیازها و مسائلی که برای کاربران تامین می­‌کنند به چندین دسته تقسیم می­ شوند:

  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • طراحی سایت آموزشی
  • طراحی سایت تبلیغاتی
  • طراحی سایت خبری
  • طراحی سایت اداری
  • طراحی سایت رسانه های اجتماعی
  • طراحی سایت تجارت الکترونیک
  • طراحی سایت دایرکتی
  • طراحی سایت سرگرمی
  • طراحی سایت تخفیف گروهی
  • طراحی سایت نمونه کار
  • طراحی سایت ارائه اطلاعات

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 8.png است

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت اقساطی شخصی از انواع سایت‌ هایی هستند که بر اساس موضوع و هدفی ساخته می‌ شوند. هدف یک وب سایت شخصی دقیقاً همان شخصی است. ایجاد سایت های شخصی از بسیاری دیگر از وب سایت ها آسان تر است زیرا هدف و مخاطبان کمتری دارد. ساخت سایت شخصی برای بیان سوابق کاری، حرفه ­‌ای و یا توضیحات در مورد یک شخص خاص صورت می‌­گیرد. محتوای این سایت­‌ ها معمولاً نمونه کار ها، رزومه­ ‌ها، وبلاگ نویسان و معلمان وغیره است. سایت های شخصی اصولا برای کسب درآمد ایجاد نمی شوند اما گاهاً می توانند مبع بسیار خوبی برای تبلیغات و کسب درآمد شوند.

مهم ترین موضوع در یک وب سایت شخصی، گرافیک، امنیت، زیبایی و جذابیت آن است. قالب تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی می‌ تواند الهام گرفته از تصویر خود فرد یا زمینه کاری و تخصصی وی باشد. گسترش استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها باعث شده تا حدود ۵۰ درصد از کاربران برای مشاهده وب سایت ها از موبایل و تبلت استفاده کنند. بعد از رشد سریع شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام ، استفاده از وب سایت های شخصی کمرنگ تر شده است.

طراحی سایت فروشگاهی

سفارش طراحی سایت اقساطی فروشگاهی با هدف فروش آنلاین کالا و خدمات انجام می‌ ­شود. سایت های فروشگاهی سایت هایی هستند که دارای سیستم سفارش و پرداخت آنلاین می باشند. این سایت ها معمولا دارای یک یا چند درگاه پرداخت آنلاین هستند و وجه پرداخت شده توسط مشتریان بصورت آنلاین به حساب متصل به درگاه ها واریز می شود. این سایت­‌ها قسمت­‌های مختلفی نظیر نمایش محصولات، نحوه خرید، ثبت سفارش، پرداخت هزینه، نحوه تحویل، بازبینی خرید وغیره دارند. محصولات می‌تواند مجازی و یا فیزیکی باشد و صاحب فروشگاه اینترنتی از هر تراکنش مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کند.

فروشگاه‌ های اینترنتی به دسته‌ های مختلفی تقسیم می‌ شوند. نوع اول، فروش محصولات از طریق فروشگاه‌ های آنلاین متعلق به خود است. نوع دوم همانند فروشگاه‌ های سنتی می‌ باشد که به فروش محصولات تولیدی از کارخانه‌ ها می‌پردازند. نوع سوم فروشگاه‌ های اینترنتی، به مارکت پلیس معروف هستند. مارکت پلیس ها همانند بازارچه‌ هایی می‌ باشند که هر فروشنده اقدام به فروش محصول خود می‌ کند. بطور کلی به هر سایتی که بتوان در آن کالا یا خدمات بخصوصی را بصورت اینترنت سفارش طراحی سایت اقساطی داد سایت فروشگاهی می گویند. طراحی این نوع سایت ها می بایست به بحث امنیت توجه بالایی شود.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 10.png است

طراحی سایت شرکتی

این روز ها شرکت‌ ها و کارخانه‌ ها برای رونق بخشی به کسب و کار خود و برند سازی اقدام به بهترین طراحی سایت اقساطی شرکتی می‌ کنند. انواع طراحی سایت اقساطی شرکتی وب سایت هایی هستند که برای معرفی شرکت ها ، محصولات و خدمات آن ها طراحی می شوند. این سایت ها بسته به نیاز شرکت ها می توانند دارای بخش های مختلفی باشند. در این نوع وب سایت ها صفحاتی برای معرفی تاریخچه تأسیس شرکت، معرفی محصولات ، بروشورها، راه­ های تماس و راهنمایی برای اخذ نمایندگی وجود دارد و به نوعی یک بروشور آنلاین برای کارخانه یا شرکت محسوب می‌شود.

پس محتوای تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی باید اطلاعاتی نظیر خدمات شرکت، مزایای کلیدی و دلایل برتری شرکت، ارائه نمونه کار ها و گواهینامه­ ‌های معتبر وغیره باشد. یکی از راه های موفقیت در بازار کار و تجارت داشتن همین وب سایت ها است و می تواند کسب و کار تان را پر رونق کند. شما می توانید به وسیله آن محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنید. در واقع از مزایای داشتن بهترین طراحی سایت اقساطی تجاری، آگاهی کاربران، افزایش شناخت و از همه این ها مهم تر مطرح شدن تجارت و برند شما است. سایت های شرکتی معمولا با توجه به نیاز و حیطه فعالیت شرکت ها طراحی می گردند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 11.png است

طراحی سایت آموزشی

به دلیل پیشرفت و اهمیت در ارتقا سطح دانش، این گونه انواع طراحی سایت اقساطی لازم است از سرعت و سئو خوبی بهره‌مند باشند. همچنین از مطالب بروز و حساب شده‌ای استفاده کنند و کتاب‌های مفید و کاربردی را به مخاطبان خود معرفی کند یا بفروشد. به طور کلی هر نوع طراحی سایت اقساطی دارای محتوای آموزشی به صورت آنلاین نظیر کتابخانه­‌ های آنلاین و دروس و دوره­‌ های حرفه­‌ای آنلاین در این دسته قرار می ­‌گیرد.

بهترین طراحی سایت اقساطی آموزشی یک فضای بسیار مناسب و فعال جهت ارائه مطالب آموزشی می‌باشد که قطعاً برخی از این آموزش‌ ها در جهت کسب درآمد نیز تولید می‌شوند. درآمد فروش پکیج‌ های آموزشی یکی از پرسود ترین روش‌ های کسب درآمد از سایت محسوب می‌ شود. بنابر این لازم است اگر شما بین انواع طراحی سایت اقساطی، سایت آموزشی را انتخاب کرده‌ اید با آموزش‌ های مفید در فرمت‌ های مختلف عکس، فیلم، ویدیو، تصاویر و … و نیز برگزاری دوره‌ های آموزشی آنلاین، ارتباط مفیدی را با کاربران برقرار نموده و با جلب اعتماد و توجه آن‌ ها کسب درآمد نمائید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 12.jpg است

طراحی سایت تبلیغاتی

سایت های نیازمندی ها از جمله طراحی سایت اقساطی هستند که به منظور ثبت و نمایش آگهی های تبلیغاتی طراحی و راه اندازی می شوند. هر آگهی می تواند بر اساس میزان نمایش و موقعیت قرارگیری و یا تعداد ستاره دارای تعرفه های متفاوت باشد. سایت های درج تبلیغات باید بگونه ای طراحی شوند که امکان درج آگهی را به ساده ترین روش ممکن برای بازدید کنندگان فراهم کنند. نمایش آگهی در این سایت ها می تواند رایگان و یا در قبال دریافت هزینه صورت بگیرد.

طراحی سایت خبری

این نوع از انواع طراحی سایت اقساطی برای اطلاع رسانی به مردم جامعه، چه به صورت عمومی مانند موضوعات سیاسی و ورزشی و…چه به صورت خصوصی راه اندازی شده اند. این سایت ­‌ها مشابه مجلات یا روزنامه­‌ های آنلاین بوده و برای دادن اطلاعات در مورد اخبار و وقایع جدید به کار می‌ ­روند. می‌ توان با رعایت نکات امنیتی و دادن سطح دسترسی مناسب به خبر نگاران، محتوای بروز و بهینه‌ ای را در آن قرار دهید.

اگر به درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی در حوزه‌ های مختلف سر بزنید، بیشترین درآمد را در تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی خبری مشاهده خواهید کرد. درآمد های میلیاردی که حاصل طراحی سایت خبری بوده است. بهترین طراحی سایت اقساطی خبری معمولا دارای قابلیت های مختلف برای تحریر و درج اخبار می باشند. بطوری که ممکن است سر دبیر اخبار بتواند با سطح دسترسی های مختلف خبر نگاران را کنترل نماید.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 13.png است

طراحی سایت اداری

سفارش طراحی سایت اقساطی اداری برای اطلاع و خبر رسانی برای کارکنان اداره و کاربران به کار می‌ رود تا از این طریق مدیران و فرمانداران بتوانند در زمان خود و دیگران صرفه جویی کنند. این سایت ها معمولا برای اطلاع رسانی های اداری و یا سازمانی و همچنین به منظور فراهم نمودن پرتال سازمانی طراحی می شوند. بنابر این باید آخرین بخش نامه‌ ها، اطلاعیه‌ ها، فرم‌ های نظر سنجی و فایل‌ ها و هر گونه فرمی که در ارتباط با کاربران می‌ باشد را در خود تعبیه کند تا مراحل اداری برای ارباب رجوع روشن شود.

طراحی سایت اقساطی اداری باید بگونه ای طراحی شوند که بتوانند نیاز های اطلاع رسانی و یا ارتباطی سازمان را مرتفع سازند. علاوه بر این از آن جایی که این گونه از تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی ها دولتی می‌ باشند باید قوانینی از جمله داشتن لینک به پایگاه‌ ها یا اطلاع رسانی دولت، پرچم ایران، وضعیت آب و هوا و غیره در آن رعایت شود. سایت های اداری می توانند دارای سطح دسترسی های مختلف مدیریتی و یا کاربری باشند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 14.jpg است

طراحی سایت رسانه های اجتماعی

امروزه اکثر افراد با شبکه‌ های اجتماعی آشنایی دارند تقریباً 2.77 میلیارد نفر در شبکه های اجتماعی با ده ها سیستم عامل مختلف موجود هستند. این وب سایت‌ ها به مردم سر تا سر جهان این اجازه را می‌ دهند تا عکس‌ ها و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و برای مطالب دیگران هم پیغام بگذارند. مهم نیست که مخاطبان شما چه کسانی هستند ، شما احتمالاً آن ها را در Facebook یا Twitter یا Instagram یا Snapchat یا LinkedIn خواهید یافت. وب سایت های رسانه های اجتماعی به تدریج در حال تبدیل شدن به هدف اصلی افراد برای کسب اطلاعات در مورد اخبار ، خرید و ارتباط با مردم هستند.

طراحی سایت تجارت الکترونیک

یک وب سایت تجارت الکترونیک یک وب سایت است که از طریق آن کاربران می توانند برای یک محصول یا سرویس آنلاین پرداخت کنند. یک وب سایت تجارت الکترونیکی قوی امکان مرور محصولات ، فیلتر کردن بر اساس دسته ها ، برجسته سازی فروش ویژه و خرید را آسان می کند. هر وب سایتی که شامل یک سبد خرید و راهی برای ارائه اطلاعات کارت اعتباری برای خرید شما باشد ، جزو وب سایت های تجارت الکترونیکی است. وب سایت های بازار به چندین فروشنده اجازه می دهند تا از طریق همان سایت به مشتریان خود بفروشند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن 15.png است

طراحی سایت دایرکتی

در این نوع وب سایت ها مشاغل، کسب و کارها، آدرس ها، تلفن ها و … به صورت حروف الفبا و یا fصورت دسته بندی شده، قرار دارند. شما می توانید با توجه به حوزه جغرافیایی که انتخاب می کنید، به راحتی مکانهایی را که به دنبال آن هستید را بیابید. و آدرس، شماره تلفن و موارد مورد نیاز مربوط به آن مکان را بدست بیاورید.

طراحی سایت اقساطی، قیمت طراحی سایت اقساطی، هزینه طراحی سایت اقساطی، تعرفه طراحی سایت اقساطی، بهترین طراحی سایت اقساطی، شرکت طراحی سایت اقساطی، سفارش طراحی سایت اقساطی، تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی، ارزان ترین طراحی سایت اقساطی، انوع طراحی سایت اقساطی

ما بهترین طراحی سایت اقساطی را برای شما شما عزیزان طراحی میکنیم. کمترین اقساطی طراحی سایت اقساطی را با ما تجربه کنید . ارزان ترین طراحی سایت اقساطی را با کیفیت عالی از ما بخواهید. ویرا سگال کارو شرکت طراحی سایت اقساطی درجه یک. طراحی سایت اقساطی اقساطی خود را با ما پیش ببرید.ما امکان طراحی سایت قسطی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا شما عزیزان ارزان ترین طراحی سایت اقساطی را با ما تجربه کنید. تخصصی ترین طراحی سایت اقساطی در ایران .از ما مشاوره رایگان بگیرید تا ما تعرفه طراحی سایت اقساطی را خدمت شما ارسال کنیم و قیمت طراحی سایت اقساطی مد نظر شما مشخص شود. همین حالا سفارش طراحی سایت اقساطی خود را بدهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 7262
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی